73sidewinderguy

  • Karma: +3/-0
NFL coming to an end who's gonna win!?
« on: January 01, 2017, 04:04:17 PM »
Who's got who going into playoffs!?


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Cliffjumper

  • Karma: +8/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #1 on: January 01, 2017, 04:20:43 PM »
Dallas cowboys and I don't care who else
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Boats Beer And Boobs Aint nothing better!

FordLover

  • Karma: +72/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #2 on: January 01, 2017, 05:28:45 PM »
Go Cowboys!!!
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

mobboss

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #3 on: January 01, 2017, 06:36:08 PM »
steelers!!


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: boat less
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

76Challenger

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #4 on: January 01, 2017, 06:44:41 PM »
Sorry all but it's the Pats year AGAIN! 🏈
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

FordLover

  • Karma: +72/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #5 on: January 01, 2017, 06:48:12 PM »
Sorry all but it's the Pats year AGAIN! 🏈

Negative!👎
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

76Challenger

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #6 on: January 01, 2017, 06:53:41 PM »
Negative!👎
well my DAUGHTER is a Cowgirl fan to bad they got beat today lmao
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

73sidewinderguy

  • Karma: +3/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #7 on: January 01, 2017, 07:13:12 PM »
I knew this would be a good discussion , I'm a Raiders fan so bring on the shit talking boys 😂😂😂

I think Atlanta is gonna take it tho


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Cliffjumper

  • Karma: +8/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #8 on: January 01, 2017, 07:31:48 PM »
Cowboys only lost BC romo came to play
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Boats Beer And Boobs Aint nothing better!

73sidewinderguy

  • Karma: +3/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #9 on: January 03, 2017, 12:29:08 PM »

Cowboys only lost BC romo came to play

Idk man it's that post season cowboy curse 😂


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

GT Jets

  • Karma: +192/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #10 on: January 03, 2017, 12:50:56 PM »
I'll take the Chiefs for $100 Alex. ...
  • Boat #1: 1992 Carrera 20.5 Elite (I/O bitches)
  • Boat #2: 19' Bubble deck Jet BBC Berkeley
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
If i get some free time tonight at work, ill play with it and post it for everyone to see.

Time to man up and yank it John!  :banghead:
Ray

Shocker_04

  • Karma: +17/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #11 on: January 03, 2017, 05:54:09 PM »
Cowboys only lost BC romo came to play

Romo threw the only TD..... just sayin....... gonna be a Cowboys / Pats Superbowl.
  • Boat #1: 1980 Hondo 18'
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

mobboss

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #12 on: January 03, 2017, 06:11:15 PM »
going to be steelers and the cowboys


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: boat less
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

76NORDIC

  • Karma: +23/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #13 on: January 03, 2017, 07:46:00 PM »
STEELERS  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :beer: :beer: :beer: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Boat #1: 76 Nordic BBF 460 Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
The definition of insanity: Doing the same thing over and over again, and expecting different results.....Einstein

I refuse to call people an ass anymore. It insults hard working donkeys worldwide!

73sidewinderguy

  • Karma: +3/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #14 on: January 04, 2017, 09:43:41 AM »
I'm thinking I got my money on a Pats/Falcons SuperBowl just sayin... I don't think Dallas is gonna do it. KC looks somewhat promising but only to the championship game I don't think they'll finish.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Shocker_04

  • Karma: +17/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #15 on: January 04, 2017, 02:48:11 PM »
I'm thinking I got my money on a Pats/Falcons SuperBowl just sayin... I don't think Dallas is gonna do it. KC looks somewhat promising but only to the championship game I don't think they'll finish.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats

Yeah.........Atlantas offense is RIDICULOUS right now
  • Boat #1: 1980 Hondo 18'
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

76Challenger

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #16 on: January 22, 2017, 06:30:46 PM »
Sorry all but it's the Pats year AGAIN! 🏈
Hate to say I told you so but well I did 🏈😋

Sent from my XT1565 using SoCal Jet Boats mobile app

  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

mobboss

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #17 on: January 22, 2017, 07:29:08 PM »
how many times can the steelers drop a pass !!! they lost that game by themselves!!!!


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: boat less
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

FordLover

  • Karma: +72/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #18 on: January 23, 2017, 09:39:18 AM »
how many times can the steelers drop a pass !!! they lost that game by themselves!!!!


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
Plus their secondary is poop. 

Atlanta will have a shot. Last one to score wins. It is in a controlled environment in Houston which helps Atlanta being a dome team

Sent from my LG-K330 using SoCal Jet Boats mobile app

  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

william0361

  • Karma: +0/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #19 on: January 23, 2017, 11:54:41 AM »
Falcons

Sent from my SM-G930P using SoCal Jet Boats mobile app

  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

76Challenger

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #20 on: February 05, 2017, 07:26:56 PM »
Hate to say I told you so but go up a few post and well I told you so! Go Pats!
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

mobboss

  • Karma: +15/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #21 on: February 05, 2017, 07:48:40 PM »
i really think i just watched my last football game!! that was the biggest crock!!!


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: boat less
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

FordLover

  • Karma: +72/-0
Re: NFL coming to an end who's gonna win!?
« Reply #22 on: February 06, 2017, 04:57:43 AM »
Hate to say I told you so but go up a few post and well I told you so! Go Pats!
Say what?!?! You picking the favorite to win was I Told Ya So!?!? Lol

Sent from my LG-K330 using SoCal Jet Boats mobile app

  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

 


Null

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2020