Null


aquaholic72

  • Karma: +54/-0
Re: Just smack talk
« Reply #75 on: February 07, 2016, 07:28:39 PM »
Ya.. you better be ready tomorrow, he's considering them sold..

Your Friendly local v-drive owner

  • Boat #1: 72 aquacraft flatty v-drive
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Your friendly local v-drive owner. 0o

steves86ta

  • Karma: +41/-0
Re: Just smack talk
« Reply #76 on: February 07, 2016, 07:31:44 PM »
Hmmm this might change things a bit
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
1980 Bahner 21' Mini Day
1968 Rogers project

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #77 on: February 07, 2016, 07:33:47 PM »
You two girls at it again,,,,,,,,lol


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

matches909

  • Karma: +3/-0
Re: Just smack talk
« Reply #78 on: February 07, 2016, 07:34:42 PM »
Come on Jim I'm just trying to get fast enough so I can keep up with you on my garage build


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
  • Boat #1: 1979 Sleekcraft SST
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
SleekCraft SST Owner

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #79 on: February 07, 2016, 07:35:50 PM »

Come on Jim I'm just trying to get fast enough so I can keep up with you on my garage build


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
. You got me covered.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

matches909

  • Karma: +3/-0
Re: Just smack talk
« Reply #80 on: February 07, 2016, 07:37:24 PM »
Yeah right Jim I don't have you covered in motor to motor


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
  • Boat #1: 1979 Sleekcraft SST
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
SleekCraft SST Owner

steves86ta

  • Karma: +41/-0
Re: Just smack talk
« Reply #81 on: February 07, 2016, 07:37:30 PM »
Gotta give us slow boats something to be excited about!
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
1980 Bahner 21' Mini Day
1968 Rogers project

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #82 on: February 07, 2016, 07:38:30 PM »
Yeah my boats a dog off the nos.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

aquaholic72

  • Karma: +54/-0
Re: Just smack talk
« Reply #83 on: February 07, 2016, 08:13:18 PM »
Yes jim.. us girls are always at it.... we cant talk shit with the big boys... maybe matches can after heads and a cam swap, but ill still be hangin out pissin with the puppies!! O0

Your Friendly local v-drive owner

  • Boat #1: 72 aquacraft flatty v-drive
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Your friendly local v-drive owner. 0o

steves86ta

  • Karma: +41/-0
Re: Just smack talk
« Reply #84 on: February 07, 2016, 08:14:30 PM »
Yes jim.. us girls are always at it.... we cant talk shit with the big boys... maybe matches can after heads and a cam swap, but ill still be hangin out pissin with the puppies!! O0

Your Friendly local v-drive owner
I'm against beastiality but I'll hang out back here with you
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
1980 Bahner 21' Mini Day
1968 Rogers project

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #85 on: February 07, 2016, 08:14:36 PM »

Yes jim.. us girls are always at it.... we cant talk shit with the big boys... maybe matches can after heads and a cam swap, but ill still be hangin out pissin with the puppies!! O0

Your Friendly local v-drive owner
. More shut talk the better


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Whiskeytango8832

  • Karma: +0/-0
Re: Just smack talk
« Reply #86 on: February 07, 2016, 08:17:26 PM »
You guys Crack me up this is so much fun lol
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

matches909

  • Karma: +3/-0
Re: Just smack talk
« Reply #87 on: February 07, 2016, 08:18:32 PM »
If no one talked shit then this topic would be very boring


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
  • Boat #1: 1979 Sleekcraft SST
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
SleekCraft SST Owner

Whiskeytango8832

  • Karma: +0/-0
Re: Just smack talk
« Reply #88 on: February 07, 2016, 08:47:19 PM »
Sorry matches909 your the bad ass so we don't have much shit to talk to you about lmfao
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

aquaholic72

  • Karma: +54/-0
Re: Just smack talk
« Reply #89 on: February 07, 2016, 08:49:41 PM »
Jimpen!! When my turd new motors done ill run you if you pull 2 plug wires!!! Lmao... ill just keep barking up matches909's tree till steves86ta breaks him off.. then ill help make matches boat faster and ill never catch it BUT. Plenty of people ready to hand out ass whoopins on this site!!! Lol

Your Friendly local v-drive owner

  • Boat #1: 72 aquacraft flatty v-drive
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Your friendly local v-drive owner. 0o

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #90 on: February 07, 2016, 08:51:59 PM »

Jimpen!! When my turd new motors done ill run you if you pull 2 plug wires!!! Lmao... ill just keep barking up matches909's tree till steves86ta breaks him off.. then ill help make matches boat faster and ill never catch it BUT. Plenty of people ready to hand out ass whoopins on this site!!! Lol

Your Friendly local v-drive owner
. Two plug wires it is.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

aquaholic72

  • Karma: +54/-0
Re: Just smack talk
« Reply #91 on: February 07, 2016, 10:15:17 PM »
Lmfao.. cant wait to get beet by a winger with a serious miss!!! O0

Your Friendly local v-drive owner

  • Boat #1: 72 aquacraft flatty v-drive
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Your friendly local v-drive owner. 0o

matches909

  • Karma: +3/-0
Re: Just smack talk
« Reply #92 on: February 07, 2016, 10:19:23 PM »
I want record that race because just maybe that Turd flat bottom might just win


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
  • Boat #1: 1979 Sleekcraft SST
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
SleekCraft SST Owner

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #93 on: February 08, 2016, 04:51:40 PM »

I want record that race because just maybe that Turd flat bottom might just win


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
. It runs pretty good on 6 with the bottle


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

matches909

  • Karma: +3/-0
Re: Just smack talk
« Reply #94 on: February 08, 2016, 05:28:26 PM »
Lol


Sent by a Sleekcraft SST owner on the SoCal Jet boat app
  • Boat #1: 1979 Sleekcraft SST
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
SleekCraft SST Owner

aquaholic72

  • Karma: +54/-0
Re: Just smack talk
« Reply #95 on: September 18, 2016, 03:50:28 AM »
I'm gonna bump this.... where is our general smack talk!!??? I'm pretty sure everyone I boat with now uses Facebook instead of scjb, and I don't have a fb, just scjb and instagram is all I got, so I can't even talk shit to these fuckers unless I see them in person, Wich is fine I guess cuz all there boats are turds!!!! Maybe they'll pop in here soon enough to see they all suck....lmao f#ck you facebookers!!! I call out matches909 next Sunday , big river, ... you down??

Your friendly local v-drive owner..
« Last Edit: September 18, 2016, 03:58:54 AM by aquaholic72 »
  • Boat #1: 72 aquacraft flatty v-drive
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Your friendly local v-drive owner. 0o

jimpen

  • Karma: +68/-0
Re: Just smack talk
« Reply #96 on: September 18, 2016, 07:15:36 AM »
Easy there tough guy. I will make you think turd. I also don't care fore the face book deal at all. It killed the site pretty much. Now let's get back to the thing you call a boat. How may boat lengths you need to make it a race?


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Boat #1: 18 CP
  • Boat #2: Xcursion 23 RF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

69kona

  • Karma: +13/-0
Re: Just smack talk
« Reply #97 on: September 18, 2016, 07:58:26 AM »
Oh damn ☝️☝☝☝lol


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

J2

  • Karma: +5/-0
Re: Just smack talk
« Reply #98 on: September 18, 2016, 08:35:38 AM »
Easy there tough guy. I will make you think turd. I also don't care fore the face book deal at all. It killed the site pretty much. Now let's get back to the thing you call a boat. How may boat lengths you need to make it a race?


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats

Let's see here, boat lengths to make it a race. I've seen Jim's boat run and I believe it's faster now. Don't know about aquaholic, but there's definitely something wrong with the drive, oh yea it's not a jet  :o

800 ft race, simply boat length to 20 ft = 40 boat lengths

I'm guessing 25 boat lengths to make it a race  ;D
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Whiskeytango8832

  • Karma: +0/-0
Re: Just smack talk
« Reply #99 on: September 18, 2016, 10:06:25 AM »
you guys are funny
« Last Edit: September 18, 2016, 10:09:44 AM by Whiskeytango8832 »
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

 


Null

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2020