Null


rebel

  • Karma: +1/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #575 on: June 18, 2009, 04:08:30 pm »
Thanks. What do you guys thing about the scoop I just got it on today?
Looks perfect, just what I want to add to mine...  where and how much?

Rebel

p.s. nice boat!
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

nathan72

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #576 on: June 18, 2009, 05:18:21 pm »
Ill get the guys # for you he's in sac. I got it for $100 scoop and the bottom
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
THE SLOUGH CREW

nathan72

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #577 on: June 19, 2009, 12:51:50 am »
i dont think i like it i kep going out and looking at it so tomarrow i will repaint it i will take some pics as i go
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
THE SLOUGH CREW

82daytona

  • Karma: +7/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #578 on: June 21, 2009, 07:27:00 pm »
Here are a few pics of my new ride. This is the "daddy" boat the sanger will stay the family boat.
1986 Youngblood Narrow Cockpit TX-19 so say only one of the four left he made that year.
496 BBC
nice i never realized how wide they look from the front

sturat 514

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #579 on: June 22, 2009, 01:16:10 pm »
nice i never realized how wide they look from the front
The hull is the same width as the regular only the cockpit area is smaller and a much lighter lay up. Hull weight i am told is 300#
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Legalize the Constitution

Nick

  • Karma: +1/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #580 on: July 01, 2009, 10:00:37 pm »
Here is the newest pic of my boat. This was last Saturday at Water Wheel. It was a ghost town...perfect.

  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

ROMPERSTOMPER

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #581 on: July 09, 2009, 04:32:46 pm »
Still not done yet but close. Thanks to our ecomony.
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
If you aint first your last.

ROMPERSTOMPER

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #582 on: July 09, 2009, 04:34:03 pm »
Oops.
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
If you aint first your last.

ROMPERSTOMPER

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #583 on: July 09, 2009, 04:36:44 pm »
one more
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
If you aint first your last.

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #584 on: July 09, 2009, 04:42:01 pm »
That thing looks like it took a Viagra or two! Outta toss a mean roost, lol

Ray

Oh no, did I just make another Beerjet post?  :sly:
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

Baja and Bust

  • Karma: +2/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #585 on: July 09, 2009, 11:37:58 pm »
Just realized I never posted in this thread.  There's some REALLY nice boats in this thread, pretty hard to compete with most of these but after all, it's not a competition... Right?  :sly:

Here's my Southwind, only one new pic I think...

My latest trip to Bullard's Bar

First trip out to the Delta


My latest project, little clean up and to re-install the interior correctly
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"If your outgo exceeds your income, then your upkeep is your downfall."

Don't forget to practice your seven "P's"...

Prior Proper Planning Prevents Piss Poor Performance

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #586 on: July 09, 2009, 11:52:58 pm »
I think Brad might want your swim steps Ken, lol

Nice looking boat! And the new one looks promising too!

Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

Baja and Bust

  • Karma: +2/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #587 on: July 10, 2009, 05:23:50 pm »
Yeah Ray,  I'm sure he would love to have my swim steps.  Unfortunately for Brad they're not up for grabs... not even as a wedding gift.  I told him if I had a capable wood shop I would fab them up for him without hesitation.  The only thing I'm lacking is a Planer and I would mass produce them.  Maybe I'm on to something here...  ???


Frank (povertyjet) had a good reference to a boat salvage yard in Rancho Cordova (near Sacramento) that would probably have something to his liking.  Can't remember the name right now, I know it's on here somewhere...
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"If your outgo exceeds your income, then your upkeep is your downfall."

Don't forget to practice your seven "P's"...

Prior Proper Planning Prevents Piss Poor Performance

mrsGanz

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #588 on: July 28, 2009, 07:14:37 pm »
Figured I might as well say HEY since I browse the boards with the hubby..I be the other half/owner of the Purple Nurple, married to Ganz..so hola ;D Oh and he already posted a pic tee hee
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #589 on: July 28, 2009, 07:19:08 pm »
Half owner my foot! I know how it works!.......................... :sly:

Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

mrsGanz

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #590 on: July 28, 2009, 08:19:54 pm »
Half owner my foot! I know how it works!.......................... :sly:

Ray

haha..no really..its a half'er deal. His half? He drives it. My half? I own it!!

(jk..really Im just his/its other half and wanted to say howdy)
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #591 on: July 28, 2009, 09:02:05 pm »
Hmmmmm (Keith), I seem to recall a similar arrangement (Keith), but for the life of me can't remember where....(Keith).......

Maybe Opposite............................?

Lord that's Funny!

PM me and I'll tell you why, as you may not know, lol! It' Ain't bad,  just funny!!

(No wonder Mrs. Crewcheif, and Mr Crewcheif for that matter, hates me, lol). :D

Ray

J/K guys, you KNOW I love and adore you guys!!! Mrs and Mr Teach!
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

crewchief22

  • Karma: +66/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #592 on: July 28, 2009, 09:26:24 pm »
I bought it, she owns it, I work on it, she drives it....

Sounds about half/half to me  ;D
  • Boat #1: '77 Hondo Pantera GT Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Racing is life!  Anything that happens before or after, is just waiting"    Steve McQueen

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #593 on: July 28, 2009, 09:34:47 pm »
I bought it, she owns it, I work on it, she drives it....

Sounds about half/half to me  ;D

Yuuuuuuppppp! Were Cin still alive, would be "almost" the same damn thing!!!!!!!!!!!!!!! ROFLMAOPMP!!!!!!!!!!!!!!!!

More like "He bought it, I ALLOWED IT, He built it, I heard it, He had his ass handed to him, and I sold it"  Sounds like 50/50 as well, lol.

(Were it not for the fact that the very INSTANT I fired the Moo the first time in the garage, Cin woulda turned around, and before I coulda got the keys outta the ignition, it woulda been on Craig's List or E-bay, lol.)


Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

OC2Vegas

  • Karma: +12/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #594 on: July 28, 2009, 09:39:51 pm »

(Were it not for the fact that the very INSTANT I fired the Moo the first time in the garage, Cin woulda turned around, and before I coulda got the keys outta the ignition, it woulda been on Craig's List or E-bay, lol.)


Even worse, she wouldnt of told you until the new owner came to pick it up. "Oh by the way, I sold MY boat honey"  :D
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
1979 Sanger Superjet
BBC, 12JG

Ganz

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #595 on: July 28, 2009, 10:28:21 pm »
Haha my wife would just ask why the stereo is not as loud as the boat yet. We like lotsa racket!!
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #596 on: July 28, 2009, 10:30:50 pm »
Even worse, she wouldnt of told you until the new owner came to pick it up. "Oh by the way, I sold MY boat honey"  :D

EXACTLY Jerm!  How'd you know?.........Did you? oh never mind, lmao!

Ray

  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

MORBEER

  • Karma: +1/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #597 on: July 28, 2009, 10:39:40 pm »
parker at 6:00 am on a wednesday
  • Boat #1: 1988 Commander Mini day
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

78centurian

  • Karma: +3/-1
Re: Lets See Your Rides
« Reply #598 on: July 28, 2009, 11:20:38 pm »
sexy  ;D
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

mrsGanz

  • Karma: +0/-0
Re: Lets See Your Rides
« Reply #599 on: July 29, 2009, 01:49:50 am »
Haha my wife would just ask why the stereo is not as loud as the boat yet. We like lotsa racket!!

umm, yeah, about that....why the hell isnt it yet?? hmmmmmm??
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

 


Null

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2023