Null


76NORDIC

  • Karma: +23/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #25 on: December 30, 2009, 05:37:49 pm »
I'm still in Josh  ;) Looking forward to it, and also a buddy of mine with his Eliminator
  • Boat #1: 76 Nordic BBF 460 Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
The definition of insanity: Doing the same thing over and over again, and expecting different results.....Einstein

I refuse to call people an ass anymore. It insults hard working donkeys worldwide!

Nordie

  • Karma: +13/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #26 on: December 30, 2009, 05:42:09 pm »
spliting rooms is always a possibility guys....theres the old hat on the doorknob trick right?
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party


If im not posting..I'm pooping!

Brad @ SCJB

  • Karma: +255/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #27 on: December 30, 2009, 05:43:40 pm »
I think it was 85 last year, still too much, and its gonna be more next year. I think we should check out echo, it was half the price and it's just a few miles away and the water should be warmer. Just my .02.

Terry, the location is NOT changing just to satisfy your needs. Please stop trying to derail this gathering. Temple Bar is the place this is being held, like it or not.
  • Boat #1: 1978 Liberty
  • Boat #2: 1982 Eliminator Sprint
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

76NORDIC

  • Karma: +23/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #28 on: December 30, 2009, 06:10:13 pm »
Hell I might even get dave to bring his tuna tank, just need to loan him my Expedition to tow it with ;D ;D
  • Boat #1: 76 Nordic BBF 460 Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
The definition of insanity: Doing the same thing over and over again, and expecting different results.....Einstein

I refuse to call people an ass anymore. It insults hard working donkeys worldwide!

Luckie Stiff

  • Karma: +29/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #29 on: December 30, 2009, 06:16:38 pm »
I say we move it to Lake Elsinore, in July, during the week, at night  ::)
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Don't you realize that there are already enough people in the world to hate without you putting so much effort into giving me another?"

enginedoctor

  • Karma: +7/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #30 on: December 30, 2009, 06:19:44 pm »
Hell I might even get dave to bring his tuna tank, just need to loan him my Expedition to tow it with ;D ;D


Tuna tank...hmmm :sly:
Guess ur correct, I'll have all the girls...You'lle have the  Homo's....then we'll splash your tail outa the water...hehe ;D
  • Boat #1: 1970 Horizon Cheby powered Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Nordie

  • Karma: +13/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #31 on: December 30, 2009, 06:21:47 pm »
it's all good guys im sure i can get the old man to go....it's terry....it's all good i'll call him in a bit and be like WTF
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party


If im not posting..I'm pooping!

76NORDIC

  • Karma: +23/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #32 on: December 30, 2009, 06:22:48 pm »
I say we move it to Lake Elsinore, in July, during the week, at night  ::)
 How much you had to drink Skip ??? ???  Smellsomemore in July ??? ??? You outa your tree >:D >:D
  • Boat #1: 76 Nordic BBF 460 Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
The definition of insanity: Doing the same thing over and over again, and expecting different results.....Einstein

I refuse to call people an ass anymore. It insults hard working donkeys worldwide!

HDriderTH

  • Karma: +12/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #33 on: December 30, 2009, 06:40:11 pm »
Terry, the location is NOT changing just to satisfy your needs. Please stop trying to derail this gathering. Temple Bar is the place this is being held, like it or not.



All I said was I'm out, you guys can go rock your soxs off.
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

'82 Sanger Bubble deck, Blown 454....V-drive

Brad @ SCJB

  • Karma: +255/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #34 on: December 30, 2009, 06:44:57 pm »


All I said was I'm out, you guys can go rock your soxs off.

no you didnt, but we sure will.
  • Boat #1: 1978 Liberty
  • Boat #2: 1982 Eliminator Sprint
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #35 on: December 31, 2009, 12:19:23 am »
Lord, I just came home and see all this? Come on guys! Noones talking anyone into anything!

I agree with Nordie, Temple Bar needs to be where it is and started out as. Me affording it, or even, affording the Moo to be (in it's state at the time) ready for it, NO! It was a challenge! I did it, and surprised many people! I still call it my coming out party! I worked my ass off to make that trip, and will again this year. In my lil brain it was all arranged around me (I know that's not true, but leave a man his fantasies).

Terry, I'm gonna call you on this, and you're GONNA BE THERE! Even if I gotta call the lil woman! I'm not gonna get into the reasons why in open forum. You will lose!

Nordie, rock on with the promotion! Might well be the biggest SCJB event EVER!

Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

CHROMEY

  • Karma: +33/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #36 on: December 31, 2009, 10:20:18 am »
im gonna work on being there too....i gots lots to do still.....
  • Boat #1: 78 Omega California openbow miniday 22ft.-broken
  • Boat #2: 2004 Chevy Avalanche Crewcab
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
**livin la vida loca in las vegas......
**now open chromeys concepts photography, ALL PHOTO JOBS OPEN-WILL TRAVEL**

NORDIC454

  • Karma: +2/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #37 on: January 01, 2010, 12:16:27 pm »
we'll be there for sure! with the new diverter! probably gonna have to share a room with Josh, to make it, but i have a couple hats! haha
  • Boat #1: '03 Cheetah FasCat
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #38 on: January 02, 2010, 10:21:07 am »
By the end of the first night, who knows who'll be sharing who's room anyway?  ;D

Going to be a great time by the looks of it! Personally, I'm leaving for it Friday Morning and coming back Tuesday morning.

Last year, everyone got there well before me and got some good boating in on Friday, (who was that that kept running back and forth at Dusk just outside the breakwall balls out on open headers? THAT was funny!) and everyone left Sunday . I had a ball out there Monday for a few hours before the kids and I left. Didn't see another boat at ALL! :thumbup:

Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

crewchief22

  • Karma: +66/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #39 on: January 02, 2010, 11:14:12 pm »
I had a ball out there Monday for a few hours before the kids and I left. Didn't see another boat at ALL! :thumbup:

Ray

That was brave  ;)
  • Boat #1: '77 Hondo Pantera GT Jet
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Racing is life!  Anything that happens before or after, is just waiting"    Steve McQueen

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #40 on: January 03, 2010, 07:34:24 pm »
That was brave  ;)

Yeah, I was pretty confident the bad stuff was outta the way! Worked out fine,  ;)

Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

Willow Wog

  • Karma: +6/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #41 on: January 06, 2010, 06:39:06 pm »
Looks like im out for this one boys... I went in to request the time off work today and my boss beat me to those dates so unless he decides to be a nice guy  :screwy: and change his trip we will be missing this one.  but for anyone thats interested we will be at the riverside in laughlin the weekend of march 20th for my annual b-day bash.
  • Boat #1: 1977 Hawaiian model? southwind splash
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Coors light dreaming on a Keystone budget...

GlassCutter

  • Karma: +31/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #42 on: January 06, 2010, 08:21:27 pm »
Happy Birthday to us WW !   O0

I usually ditch work and go to Snow Summit, pick up my free lift ticket, and ski on still some pretty good snow on a nice spring day.
  • Boat #1: 1973  Wriedt Montara 23
  • Boat #2: 1978 Spectra 20 460/Berkley
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Also, I will kiss bare male ass in the middle of the Vegas Strip  . . .  I will post pics if I need to.  --  IRRebel 2013

"Go ahead Rivertard does it.  Take a video though."

"If you did it in a dodge it would have shifted perfectly ran a thousand miles per hour and got optimum fuel mileage!"  Nordie  2012

Willow Wog

  • Karma: +6/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #43 on: January 07, 2010, 05:48:08 am »
Happy Birthday to us WW !   O0

I usually ditch work and go to Snow Summit, pick up my free lift ticket, and ski on still some pretty good snow on a nice spring day.

haha happy b-day to you a little in advance. screw that its cold up there, I don't do the snow thing very well. id much rather be at the river with the boat in the water...
  • Boat #1: 1977 Hawaiian model? southwind splash
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Coors light dreaming on a Keystone budget...

IRRebel

  • Karma: +16/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #44 on: January 07, 2010, 11:29:55 am »
Looks like im out for this one boys... I went in to request the time off work today and my boss beat me to those dates so unless he decides to be a nice guy  :screwy: and change his trip we will be missing this one.  but for anyone thats interested we will be at the riverside in laughlin the weekend of march 20th for my annual b-day bash.

There's always the phone call.....(cough) boss (Cough)you're not gonna be happy but(cough)....... O0

Ray
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways totally worn out shouting 'Holy Shit what a ride!"---Crewcheif22 AKA Keith

Willow Wog

  • Karma: +6/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #45 on: January 10, 2010, 04:25:57 pm »
Ha ha I thought about that we will see
  • Boat #1: 1977 Hawaiian model? southwind splash
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Coors light dreaming on a Keystone budget...

milkmoney

  • Karma: +1/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #46 on: January 11, 2010, 09:26:59 am »
ok i finally found this, thanks to luckystiff telling me about it at the tpm. so i see something in my backyard to go to (finally), so since i just drove 8 hours total and spent the weekend at the tpm, i expect to see you guys out here..
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Luckie Stiff

  • Karma: +29/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #47 on: January 11, 2010, 09:31:33 am »
ok i finally found this, thanks to luckystiff telling me about it at the tpm. so i see something in my backyard to go to (finally), so since i just drove 8 hours total and spent the weekend at the tpm, i expect to see you guys out here..
;)
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
"Don't you realize that there are already enough people in the world to hate without you putting so much effort into giving me another?"

Marcsrollin

  • Karma: +33/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #48 on: January 11, 2010, 09:49:41 am »
ok i finally found this, thanks to luckystiff telling me about it at the tpm. so i see something in my backyard to go to (finally), so since i just drove 8 hours total and spent the weekend at the tpm, i expect to see you guys out here..


AHH shit , there goes the neighborhood!
  • Boat #1: 1978 TX-19 Youngblood
  • Boat #2: 1994 24 foot Sundancer Pontoon
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Taco'd "a person or people that show up with one lake lice and a family of 50 and cram 3 people at a time on it with no disregard to boating rules or ethics. Usualy crap in toilets and throw shit paper in trash cans. Hang out at the boat ramp like its a swimming hole. Have zero insurance on anything they own and dont give two shits less about your property."

milkmoney

  • Karma: +1/-0
Re: Temple Bar 2010!
« Reply #49 on: January 11, 2010, 10:19:30 am »

AHH shit , there goes the neighborhood!

you mean me or lucky stiff..
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

 


Null

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2023