Null


Spanky_74Kona

  • Karma: +0/-0
Man what a trip
« on: July 24, 2022, 12:49:10 pm »
Long story short broke a u-joint sheared 7 of 8 wheel lugs had to buy rims that make my truck look like a Pisa truck lol almost damn near sank our boat cuz I forgot the plug . But despite all that my fam and I stood positive and made it safe to the river and back for the so cal jet boat event.  brown sugar ran like a champ and we met some solid people and my family and I had a gang of fun. Ready for the next one after a rim purchase and a 300 point inspection on the truck lmao


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Spanky_74Kona

  • Karma: +0/-0
Re: Man what a trip
« Reply #1 on: July 24, 2022, 12:50:40 pm »
Check out my ig for a short music vid ? oh yeah I got some ranch king rims for sale with decent tires on them lmao hope everyone has a safe trip back


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Spanky_74Kona

  • Karma: +0/-0
Re: Man what a trip
« Reply #2 on: July 24, 2022, 12:51:06 pm »
@spanky433


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

TrollerDave

  • Karma: +32/-0
Re: Man what a trip
« Reply #3 on: July 24, 2022, 09:53:21 pm »
Long story short broke a u-joint sheared 7 of 8 wheel lugs had to buy rims that make my truck look like a Pisa truck lol almost damn near sank our boat cuz I forgot the plug . But despite all that my fam and I stood positive and made it safe to the river and back for the so cal jet boat event.  brown sugar ran like a champ and we met some solid people and my family and I had a gang of fun. Ready for the next one after a rim purchase and a 300 point inspection on the truck lmao


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
Glad to hear your all safe and still had a good time. Everybody has at least one ?remember that trip?!? story.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats mobile app
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

BoatsNhoes

  • Karma: +14/-0
Re: Man what a trip
« Reply #4 on: July 26, 2022, 09:39:08 pm »
Yes Sir ? we have all had one of those trips that?s gone to hell in a hand basket real quick ? Don?t let it get to you ? it?s all worth it when you make  a SCJB event with family , friends and river bro?s . If you  broke it on the way up then it was gonna break anyway , if it broke at the river then you had a great time , if it broke on the way home , we?ll at least you where headed home Hahahah  ,glad to hear you made it home safe


Sent from my iPad using SoCal Jet Boats mobile app
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Spanky_74Kona

  • Karma: +0/-0
Re: Man what a trip
« Reply #5 on: July 27, 2022, 05:25:15 am »
Glad to hear your all safe and still had a good time. Everybody has at least one ?remember that trip?!? story.


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats mobile app
Oh boy will we lol and thank u troller


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Spanky_74Kona

  • Karma: +0/-0
Re: Man what a trip
« Reply #6 on: July 27, 2022, 05:26:41 am »
Yes Sir ? we have all had one of those trips that?s gone to hell in a hand basket real quick ? Don?t let it get to you ? it?s all worth it when you make  a SCJB event with family , friends and river bro?s . If you  broke it on the way up then it was gonna break anyway , if it broke at the river then you had a great time , if it broke on the way home , we?ll at least you where headed home Hahahah  ,glad to hear you made it home safe


Sent from my iPad using SoCal Jet Boats mobile app
Lol yeah man we made there and back safe thank u


Sent from my iPhone using SoCal Jet Boats
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

 


Null

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2023