Toes on the Nose

  • Karma: +1/-0
HUH???
« on: October 30, 2007, 06:47:08 PM »
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Guns kill people lke spoons made Rosie O'Donnel fat!!

2savage4you

  • Karma: +14/-1
Re: HUH???
« Reply #1 on: October 30, 2007, 06:54:26 PM »
Thats crazy ;D


2sav
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

OC2Vegas

  • Karma: +12/-0
Re: HUH???
« Reply #2 on: October 30, 2007, 06:57:34 PM »
Guess he forgot to put his plug in
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
1979 Sanger Superjet
BBC, 12JG

pw_Tony

  • Karma: +12/-0
Re: HUH???
« Reply #3 on: October 30, 2007, 06:58:17 PM »
LMAO!!!!!

http://losangeles.craigslist.org/sfv/boa/464540791.html

It's John aka "Later" on hotboat

He scammed a bunch of money to "recover" his lost boat and never did, and kept most of the money that was donated.

In other words, he's a ******
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

Toes on the Nose

  • Karma: +1/-0
Re: HUH???
« Reply #4 on: October 30, 2007, 06:58:59 PM »
isn't this the boat that clown has been looking for that he claims is at the bottom of Piru???
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Guns kill people lke spoons made Rosie O'Donnel fat!!

2savage4you

  • Karma: +14/-1
Re: HUH???
« Reply #5 on: October 30, 2007, 07:09:13 PM »
Soooo........ is it sunk or just money hungry ???
atleast my boat was sunk!  Do i hear donations ;D


2sav
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

MORBEER

  • Karma: +1/-0
Re: HUH???
« Reply #6 on: October 30, 2007, 07:19:36 PM »
Im not  going to lie, I need lots of money for beer and boat parts, any help would be nice,


That guy is a douchebag!
  • Boat #1: 1988 Commander Mini day
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

pw_Tony

  • Karma: +12/-0
Re: HUH???
« Reply #7 on: October 30, 2007, 07:21:24 PM »
Soooo........ is it sunk or just money hungry ???
atleast my boat was sunk!  Do i hear donations ;D


2sav

No one knows the truth I think. People donated thousands of dollars, but he did give some back. It's either insurance fraud or he really did lose his boat. I seen one EXACTLY like it at lake mohave, but couldn't get my digital camera in time.
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

pw_Tony

  • Karma: +12/-0
Re: HUH???
« Reply #8 on: October 30, 2007, 09:01:47 PM »
 ;D ;D ;D ;D
« Last Edit: October 30, 2007, 09:07:04 PM by pw_Tony »
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

propless

  • Karma: +12/-0
Re: HUH???
« Reply #9 on: October 31, 2007, 01:31:06 AM »
 You guys missed this one.  :-\

http://losangeles.craigslist.org/sfv/boa/463563809.html

 And if he is willing to hire divers and buy/rent lift bags, his boat might be down there.
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Welcome to the club of broken boats :o  Pay here$ bend over and move along.

Marcsrollin

  • Karma: +33/-0
Re: HUH???
« Reply #10 on: October 31, 2007, 03:02:59 AM »
My liver has been bad and needs punishing , any and all donations would be greatly appreciated!!!! ;D ;D ;D
  • Boat #1: 1978 TX-19 Youngblood
  • Boat #2: 1994 24 foot Sundancer Pontoon
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party
Taco'd "a person or people that show up with one lake lice and a family of 50 and cram 3 people at a time on it with no disregard to boating rules or ethics. Usualy crap in toilets and throw shit paper in trash cans. Hang out at the boat ramp like its a swimming hole. Have zero insurance on anything they own and dont give two shits less about your property."

pw_Tony

  • Karma: +12/-0
Re: HUH???
« Reply #11 on: October 31, 2007, 10:06:37 AM »


 ;)
  • Like
    Dislike
    Love
    HaHa
    Angry
    Surprise
    Sad
    Party

 


Null

SMFPacks CMS 1.0.3 © 2020